lördag 7 augusti 2010

Lite inspiration i väntan på Nyöppningen!!

Hej!
När jag var på semester i Dalarna hiittade jag en hel del roliga loppisfynd som jag ska använda som dekoration i butiken. En del av dem ska jag scrappa/altra och en del får vara som de är. Här nedan ser Du bla en gammal medicin flaska som fått ett nytt utseende. Sedan har jag även gjort ett par tags, lite juliga kanske, men vi går ju faktiskt mot den tiden vare sig man vill eller inte. Fördelen med hösten tycker jag, är att den ger en sådan inspiration och skaparlust i sig själv. Alla dessa fina färger, solrosor, pumpor, skörden från trädgårdslandet osv. Längre ner kan Du se lite närmare på tagsen.

Inspirationen till Tagsen kommer från Tim Holtz som är en av mina stora inspirationskällor.
Allt materialet finns att köpa hos CountryScrap.
Va kul det ska bli med Ny Öppningen av butiken på Onsdag!! Kl. 14.00 slår vi upp dörren och hälsar alla Nya och Gamla kunder varmt välkomna! Jag hoppas att vår kortapparat har hunnit komma innan dess, men de lovade att göra sitt bästa. Naturligtvis bjuder vi Dig på hembakad kaka och kaffe/te/saft när Du kommer ut till oss.
Graphic 45 nya Halloween serie kommer i början av veckan lagom tills vi öppnar och en hel del annat kuligt. Vi tar även emot förbeställningar av Tim Holtz nya, helt underbara stämplar. Ett och annat nyöppningserbjudande kommer också att finnas under nästa vecka.
Vår ombyggnation av butiken börjar också så smått och vi hoppas på överseende med det, men jag kan lova att när allt är klart blir det en butik utöver det vanliga!
Under vecka 32 kommer vi även att lotta ut entrébiljetter till Uddevalla ScrapMaraton den 28 augusti. Alla som besöker oss och handlar för minst 100:- under v.32 får en lott och är med i dragningen.
Välkomna till CountryScrap!!



Inga kommentarer: