fredag 7 januari 2011

Nyheter hos CountryScrap!

Hej!
En hel del varor är på väg hem och redan nu har vi fått både några nyheter och påfyllning! Vi kommer också att göra en del prisjusteringar, vilket blir mer lönsamt för Dig som kund. Nya leverantörer, utan mellanhänder, gör detta möjligt och det är vi glada för. Vår egen stämpelserie har tyvärr blivit försenad men är på gång.

Vi kommer att behålla vår Fria Frakt på alla webordrar inom Sverige och för Dig som hellre gör ett besök i vår mysiga butik lämnar vi nu 35% rabatt på mönstrat papper!

Under våren kommer vi att få besök av kända Scrappartister/inspiratörer som kommer att hålla kurser hos oss. Mer information om detta kommer längre fram.

I vår fysiska butik hittar Du nu även presentartiklar, interiör och mathantverk. Allt i lantlig stil!

Måndag 24/1 kl.18.00 öppnar vi vårt ScrapCafé!! Hit kan Du komma och pyssla på måndagar jämna veckor. Ta med dig dina pysselsaker och kom till butiken och träffa likasinnade! Få tips, råd och inspiration helt kostnadsfritt under hela våren! Fika finns att köpa och naturligtvis är butiken extra öppen för deltagarna. OBS! Ring och anmäl dig fredagen före om du tänkt att komma, så vi vet. Tel.0522-660344, 0768-481222

Varmt Välkommen till CountryScrap - Den Lilla Butiken På Landet!
Öppet: Ons-Fre 14-18 Lör 11-13
Webbutiken är alltid öppen! http://www.countryscrap.se
Anna & Susanne

2 kommentarer:

Lady Gaggig sa...

Men GUUUUUD vad mycket roligt som är på gång!!!
Pysselträffarna kommer jag springa ner dörrarna till!!
Och 35 % på mönstrade papper i butiken!?!?!?
Skoja med mej!!!??

Jag kommer den 24 januari om jag inte ligger halvdöd!

Kramar i massor från en som saknat er massor!
Ses snart!

Jenny

Sa jag att jag också längtar till nya stämpelserien kommer? Hihi!

I ett hus vid vägens slut... sa...

Åh vad ´roligt med alla nyheterna,.
Jag måste verkligen komma ut SNARAST!!
Ha det bra!!
kram