onsdag 2 november 2011

En ask med härliga blommor

Onsdag i dag och min blogg dag! :-)
I dag tänker jag visa en ask jag gjort av alldeles underbara prima produkter. Allt blir så enkelt tycker jag då man bara har vackra saker att pyssla med :-)


Jag har altrat en mobilask med detta fina Prima papper. Jag chalkade kanterna i beige för att fånga upp det beiga i pappret. Då det är magnet lock behövde jag ej tänka på lås.


På bilden ser du många fina blommor: rosor från Prima i 4 olika färger, Creme färgad Countryflower, Latte ros, metall blommor, små blå rosor samt vita . (finns men hittar ej)
Jag har även dekorerat asken med pärlor, blad, spets och resist canvas från prima. Den mistade jag i valnöts guld.

Här lade jag ner lite godis samt detta mini kort över. Tyvärr hann jag ej fota med godiset i,
det hade ju sett snyggare ut :-) En liten nyckel från resist canvas.

Jag klippte ut från samma papper jag använt på asken, embossade texten i vitt
samt satte dit ett prickigt band.

Nu får jag önska en mysig onsdag, själv ligger jag just nu och solar då jag är på semester.


8 kommentarer:

Unknown sa...

Beautiful box...i like the top cool colors.
byebye,Lean

. sa...

Oj, vilken underbar liten ask!
Verkligen snygg färg-kombo...Aj lajk massor!!!!

Kram på dej!
Jenny

Ann-Charlotte's blogg sa...

Jätte härlig ask underbar med alla vackra blommor på locket!
Kramar

Susanne sa...

Wow så snyggt!!! Underbart dekorerad och så användbar... Sola försiktigt och bara njut!!!! Kramizar Susanne

Marita Johansson sa...

Underbart vacker ask
Kramis

Ziro sa...

Wow, vilken otroligt vacker ask! Hoppas att du har det skönt på semestern!

Gitte sa...

Wow sikke en lækker æske.

Annieloy sa...

Väldigt fin ask,med många fina blommor :)