fredag 25 november 2011

Önskelistan

Hej på er,
Nu börjar mina barn komma med små lappar vad de vill ha i julklapp. Sedan frågar de hela tiden var just deras lapp är, då det ska läggas till något de kommit på, även tas bort från listan.
Då kom jag tänka på att EN önskelista till alla tre vore toppen, den sitter på väggen så alla vet var den är.

Jag distressade runt det mysiga Bo Bunny pappret, likaså på övriga papper.
Första bokstaven på barnens namn har jag satt vid deras respektive lista. Bokstäverna heter Cocoa.
Denna Lo är lätt dekorerad då den lille ej ska pilla sönder dekorationerna:-)

Nu får jag önska en mysig helg samt en trevlig 1:a advent.



4 kommentarer:

NHL sa...

Fin! och ett bra tips! :-)

Tigerblomma sa...

Vilken rolig idé och dessutom en julig dekoration i hemmet.

Ziro sa...

Det där blev ju hur snyggt och praktiskt som helst!

Anna sa...

Smidigt!