tisdag 22 november 2011

Tomten i skogen

I dag tänkte jag visa ett julkort. Jag har använt Pions underbara julpapper.


Visst ser det mysigt ut för tomten där bland snö och grenar? :-)

Jag har använt 2 olika papper, Juldikt längst bak samt fram och baksida på de främre lagren Stjärnhimmel. Tagen har samma papper. Bandet på tagen är också från butiken.
Diesen jag använt är privata och de är från Tim H.

Den fina chipboard stjärnan är täckt med snö på burk som jag kletat ut, när de torkat duttade jag med en distressdyna i turkost.

Detta är mitt första julkort så det betyder att jag har en del att stå i nu. Jag ser alla härliga bloggar fulla av julkort. Skönt för er andra att ni hunnit längre. *ler*

Ha en fin dag,

6 kommentarer:

Anette sa...

Vilket supersnyggt kort och så fint du har fått till det med snön.

Anna sa...

Härligt kort =)

Ywonne sa...

Såå fint kort...Jag vill också ha snö *S*...lugn o fin...du kommer att hinna...

Ha det bäst !

Ziro sa...

Superfint! :)

Malin-Helena sa...

Jättemysigt julkort :)

pojjo sa...

super fint :D som allt du gör